Iberia sletela u Boston sa A321XLR, novi modeli sedišta za potpuni ugođaj
Nov 15, 2024
Recaro i Iberia postavljaju R3 i R7 sedišta za bolju udobnost
Iberia je 14. novembra sletela u Boston prvi put sa svojim novim modelom uskotrupnog aviona Airbus A321XLR (EC-OIL) namenjenog dugim linijama, kao i sa daljim planovima razvoja letova preko Atlantika gde bi sledeća stanica trebalo da bude i Vašington. Takođe je i planiran unutar evropskih linija gde bi trebalo da se pokaže sva efikasnost, komfor i tehnologija ovog novog aviona koji se pokazao izuzetno zanimljivim na svetskom tržištu, dok je Iberia planirala osam aviona u floti koji će upotpuniti kapacitete duge pruge.
Čuveni proizvođač sedišta Recaro i Iberia inače su oplemenili ugođaj kabine novim modelima inovativnih sedišta tipa R3 koja su dizajnirana za puni komfor putovanja i za oko 2 kilograma su lakša od prethodnih, a ključne karakteristike uključuju kompozitni naslon za leđa sa integrisanim monitorom, USB portove za punjenje i naslon za glavu podesiv u 6 smerova podržavajući položaj vrata. Iberia i Recaro su, kako navodi izvršni direktor kompanije Recaro Mark Hiler,naglasisli tekuće partnerstvo za pokretanje modela sedišta tipa R7 i R3, što daje visoke standarde kompaniji i izvrsnu udobnost prilikom dužih letova.
Avion A321XLR, da podsetimo, ima dolet do 7.500 kilometara, uključuje konfiguraciju ukupnog broja od 182 sedišta u ekonomskoj i biznis klasi, kabina Airspace nudi značajne pogodnosti putnicima, uključujući udobna sedišta, program zabave sa 4K ekranima tokom leta, bluetooth konekciju i poboljšanim opcijama punjenja, dok je najznačajniji moža operativni kuriozitet za utilizaciju tipa aviona, manja potrošnja goriva za 40% u odnosu na širokotrupne avione iz Airbus familije.