Naslovna Vesti Istorija

Kineski regulator CAAC odobrio interkontinentalne linije

Opensky

Oct 22, 2024

Kineski prevoznici u ekspanziji ka Evropskim destinacijama

CAAC (Civil Administration of China) odnosno glavni kineski vazduhoplovni regulator odobrio je kineskim kompanijama određeni, različiti broj dugolinijskih letova za treći kvartal ove godine, ali izvestan broj letova još uvek nije ažuriran u rezervacionim sistemima, što bi značilo da su verovatno određene frekvencije podložne mogućim promenama. Takođe se napominje i odobrenje Beloruskoj nacionalnoj kompaniji Belarus Airlines za 1 nedeljni let na liniji Minsk- Urumqi

Air China

Peking- Kairo 4 leta, Peking-Pariz- Alžir 4 leta (5. vazduhoplovna sloboda, sa pravom prodaje mesta na sektoru Pariz- Alžir), Peking- Urumqi- Tbilisi 3 leta, Urumqi- Tbilisi 4 leta

China Eastern

Šangaj- Bukurešt 7 letova, Šangaj- Kairo 4 leta, Šangaj- Kazablanka 7 letova, Šangaj- Dablin 4 leta, Šangaj- Edinburg 4 leta

China Southern

Guangdžou- Bukurešt 4 leta, Guangdžou- Riad 5 letova, Wuhan- Guilin- Melburn 1 let

Juneyao Airlines

Šangaj- Tijuana- Mexico City 4 leta

Loong Air

Hangdžou- Bukurešt 3 leta

Shanghai Airlines

Šangaj- Melburn 7 letova

Šangaj- Marsej- Kazablanka 5 letova

Da podestimo da je srpski nacionalni prevoznik Air Serbia, nedavno pokrenula liniju iz Beograda za Guangdžou, pored već aktuelne linije za Tjanđin, dok je linija za Šangaj (Pudong PVG) planirana za 11. januar 2025. Kineski operator Hainan Airlines već leti iz Beograda za Peking (Capital), China Southern je nedavno pokrenula dva nedeljna leta na liniji za Guangdžou, a kako se nagaoveštava, sledeći kineski prevoznik bi mogao biti Xiamen na liniji za Fujian. Pored primetnih restrikcija i ukidanja određenih letova evropskih kompanija ka kineskim destinacijama, jedino za sada Air Serbia i Finski Finnair (povećava Šangaj sa 3 na 4 nedeljna leta) pojačavaju svoje operacije, uz naravno još uvek određeni broj postojećih linija ka Kini i ostalih evropskih prevoznika.