Naslovna Vesti Istorija

Discover Airlines: novi identitet i nova strategija

Opensky

Dec 11, 2023

Discover Airlines, ispostava Lufthanse, je pre nšto više od 3 meseca polako neutralisala ime Eurowings iz svog novog brenda, i trenutno je u fazi rebrendiranja svog „proizvoda“ a to je pre svega vizuelni identitet odnosno bojenje flote kao i svi raspoloživi kabinski elementi sa novim dizajnom. Uskoro bi trebalo da osam aviona bude prefarbano u nove Discover boje, odnosno 8 aviona tipa A320 kao i jedan širokotrupni A330. Kompanijski plan je da do leta naredne godine, u floti bude kompletnih 13 aviona A330 kao i 12 uskotrupnih aviona tipa A320, a kompanija planira da do početka 2025. dakle za nešto više od godinu dana, flota kompanije poraste na ukupno 28 aviona.

Osim novog vizuelnog dizajna aviona, promenjeno je i dosta stvari kao što su nove uniforme, promena identiteta kabinskih stavki, a to je preko 60 artikala, od menija i strukture obroka, do drugačijih čaša za vodu i napitke, presvlake sedišta, jastuka itd. Dakle, Discover Airlines napreduje sa velikim ambicijama u domenu „holiday“ operatora unutar Evrope ali i na interkontinentalnom sektoru.