Naslovna Vesti Istorija

Lufthansa očekuje 186.000 putnika u Frankfurtu tokom prvog talasa letnjih putovanja

Opensky

Jul 03, 2025

  • Najpopularnije evrospke destinacije: Portugal, Grčka, Turska i Italija
  • Digitalne usluge unapređuju putovanja
  • Tačnost polazaka bolja nego prošle godine

Lufthansa očekuje čak 186.000 u Frankfurtu prve nedelje letnjeg talasa putovanja, imajući u vidu 211 destinacija, 140 u Nemačkoj i Evropi, i 71 destinaciju u interkontinentalnom saobraćaju. U Evropi je zabeležena najveća potražnja za letovima ka Portugalu, zatim Grčkoj, Francuskoj i Skandinaviji, dok je na interkontinentalnim linijama najtraženiji bio Vindhuk, destinacije u Južnoj Americi (Rio de Žaneiro, Sao Paulo i Bogota), kao i Sijetl i Los Anđeles u SAD.

Tačnost Lufthansinih polazaka se znatno poboljšačla, kako navodi kompanija, tako da je nemački prevoznik sada među prve tri najtačnije kompanije u Evropi, dok je po tačnosti dolazaka na destinaciju, Lufthansa zabeležila prvu poziciju na evropskoj skali tokom prolećnog perioda. Skytrax je takođe proglasio Lufthansu „najfamilijarnijom“ kompanijom na svetu prilikom nedavnoh dodela nagrada za 2025. godinu, dok je salon prve klase u Frankfurtu osvojio prvu poziciju za najbolji svetski salon prve klase.

Digitalizacija usluga velikog broja kompanija napreduje širom sveta pa je tako i Lufthansa unapredila svoju, takođe proglašenu najboljom, aplikaciju koja omogućava putnicima da jednostavno ažuriraju podatke iz pasoša tokom prijave i provere svoju ESTA autorizaciju za putovanje putem online prijave, što je takođe i koristan pratilac tokom leta pružajući informacije o postavljenom izlazu za let, pružajući ažurirane informacije o gejtu, i ažuriranja podataka o vremenima polazaka putem opcije „Aktivnost uživo“ odnosno u realnom vremenu uz status putničkog prtljaga.

Novi sistem AirPortr- inovativna usluga preuzimanja i prijave prtljaga

Lufthansa je u saradnji sa sistemom AirPortr ponudila svim putnicima koji kreću iz Frankfurta novu, inovativnu uslugu preuzimanja i prijave prtljaga, po principu mogućeg preuzimanja prtljaga od strane kompanije kod kuće ili u hotelu, prilikom čega se prtljag obezbeđuje, transportuje do aerodroma i prijavljuje na let. Putnici dobijaju ažurirane podatke u realnom vremenu putem personalizovane veze za praćenje i digitalne potvrde o svom prtljagu. Ovaj digitalizovani proces omogućava jednostavniji pristup aerodromu, i svakako uštedu vremena, prilikom čega putnik ide direktno na bezbednosnu odnosno kontrolu dokumenata i izlaz za let.