Air Serbia uskoro dobija četvrti širokotrupni A330, buduća registracija YU-ARE
Dec 10, 2024
Bogatija dugolinijska flota obećava perspektivu na interkontinentalnim tržištima Azije i SAD
Četvrti dugolinijski avion namenjen interkontinentalnom saobraćaju tipa Airbus A330-243 trebalo bi u bližem periodu, tačnije do nove godine da stigne u Beograd i pridruži se floti. Air Serbia očekuje još jedan primerak aviona koji je proizveden 2014. i inicijalno bio isporučen kompaniji Etihad 2014. godine, da bi nakon nekoliko godina odsustva iz saobraćaja prešao u belgijsku kompaniju AIr Belgium pod čijom registracijom trenutno i saobraća (OE-LCL) dok ne bude ušao u srpski registar sa oznakom YU-ARE. I ovaj avion će kao i prethodni Airbus registracije YU-ARD imati sjajne i impresivne boje predstojećeg događaja EXPO 2027. Budući član familije trenutno je u Dizeldorfu na finalnim pregledima i farbanju posebnih motiva kao što je i pomenuto, a najam aviona je na bazi dry-lease aranžmana.
Kabina dolazećeg Airbus modela biće konfigurisana standardno i to sa 22 sedišta biznis klase, rasporeda 1-2-1, i 240 sedišta ekonomske klase, rasporeda kao i do sada 2-4-2. Udobno opremljena kabina poseduje sedišta biznis klase sa direktnim pristupom prolazu koji nudi punu privatnost sa rasklopivim krevetom dužine 1,85 metara, LCD ekran veličine 15 inča odnosno 38 cm, priključke za napajanje i masažer sedišta. Sedišta ekonomske klase biće opremljena ekranima veličine 10,4 inča odnosno 25 cm sa USB i portovima za napajanje.
Buduća dugolinijska strategija kompanije bi trebalo da se osloni na azijsko tržište kako se i zaključuje iz poslednjih najava i rasporeda budućih planova mreže, sa predstojećom uspostavom linije za Šangaj, aktuelnom linijom za Guangdžou i verovatno Peking, ali i sa ekspanzijom tržišta SAD od letnjeg reda letenja pri čemu se očekuje dnevni polazak za Njujork JFK uz još uvek nepotvrđen broj linija za Čikago ORD odnosno najavljene linije za Majami.