Naslovna Vesti Istorija

Air France predstavio redizajniranu kabinu prve klase

Opensky

Mar 21, 2025

Francuski Air France je predstavio novu, redizajniranu kabinu prve klase, odnosno La Premiere klasu. U pitanju su kabine površine čak 3,5 kvadrata koje obuhvataju pet prozora, sedište koje se pretvara u ležaj dužine dva metra, a na njihovom dizajnu kompanija je radila pune tri godine.

Samo četiri kabine prve klase po avionu garantuju ekskluzivnost, a uvodiće se postepeno u avione tipa Boeing B777-300ER. Prvi avion sa novim kabinama poleteće ovog proleća iz Pariza za Njujork, dok će tokom letnje sezone ova nova usluga biti dostupna i u određenim avionima na letovima za Los Anđeles, Singapur i Tokio.

Nova kabina prve klase veća je za 25% od prethodne, a sedište se prilagođava različitim fazama leta i telu svakog putnika. Kabine se nalaze u prednjem delu aviona i pružaju osećaj potpune privatnosti- one bočne imaju zastore od poda do plafona, dok se one središnje mogu povezivati električnim kliznim pregradama. Prostor za prtljag nalazi se u ravni poda umesto iznad glave, a putnicima su na raspolaganju dva ekrana od 32 inča, besplatan brzi internet, kao i obroci koji odgovaraju restoranima sa tri Mišelinoive zvezdice.

„Nova La Premiere kabina važna je tačka na našoj strateškoj mapi. Nastavićemo sa ulaganjima u prvu klasu, sa ciljem da kompaniju pozicioniramo na najvišem nivou i našim putnicima obezbedimo najveći ugođaj putovanja kako na aerodromu tako i na letu“ izjavio je Benjamin Smit izvršni direktor avio grupacije Air France- KLM.

Air France je predstavio i ekskluzivnu saradnju sa francuskom modnom kućom Žakemi (Jacquemus) i angažovao dizajnera Simona Porta Žakemisa koji je kreirao luksuzan komplet pidžama za putnike nove prve klase. Nazvan je „Le Pyjama“, tamnoplavi pamučni komplet dostupan je u četiri veličine, spaja prepoznatljivu estetiku oba brenda, a krase ga prepoznatljivi simboli kompanije- krilati morski konjic na prednjoj strani i izvezeni detalj sa Žakemi logotipom na poleđini.

Nova kabina prve klase i eksluzivna saradnja sa modnom kućom Žakemi, deo su strategije kompanije Air France da podigne nivo luksuza u svojoj ponudi. I još da podsetimo, Air France već decenijama sarađuje sa najpoznatijim dizajnerima koji kreiraju uniforme za kabinsko osoblje, angažuje kuvare sa Mišelinovim zvezdicama, najbolje somelijere za odabir vrhunskih vina i šampanjaca, konsierž (concierge) uslugu na matičnom aerodromu, dok je u januaru predstavio i miris koji je kreirao Fransis Kurkdžan.