Lufthansa prva kompanija sa futurističkim VR slušalicama za zabavu tokom leta
Nov 04, 2024
APEX (Inovation award) nagrada za inovacije i istraživanje VR slušalica na letu
Lufthansa je dobila značajno priznanje, APEX nagradu za najbolju svetsku inovaciju u zabavi tokom leta 2024. koje dodeljuje Udruženje za iskustva putnika među avio-kompanijama u saradnji sa Meta i MSM Digital. Nemački prevoznik je pokrenuo revolucionarnu inicijativu za zabavu tokom leta, kako navodi Lufthansa, i trenutno testira tehnologije mešovite stvarnosti za putnike. Naime, na svim letovima koji su opremljeni Allegris kabinama aviona tipa A350-900, svi putnici u „apartmanima“ Biznis klase sada će imati priliku da koriste navedeni komplet slušalica odnosno maske i sa vizuelnim performansom oko glave sa povratnim informacijama u čemu su posebno uživali.
Sa najnovijom generacijom vrhunskih VR slušalica, Lufthansa je jedina avio-kompanija na svetu koja nudi ekskluzivne sadržaje kao što su najnoviji filmovi u stilu bioskopa, angažovani VR podkastovi putovanja od 360 stepeni, inetraktivne igre kao i umirujuće vežbe opuštanja.