Naslovna Vesti Istorija

Flying Blue obeležava dve decenije postojanja

Opensky

Jun 09, 2025

„Flying Blue“, program lojalnosti (Frequent Flyer) Air France-KLM grupe sa skoro 30 miliona članova širom sveta, jedan je od globalno najpopularnijih za putnike koji često lete. Nastao u junu 2005. godine, ovaj program danas ima partnerstva sa gotovo 40 avio-prevoznika i više od 100 komercijanih kompanija, što njegovim članovima daje mogućnost da zarađuju i troše milje tokom putovanja, ali svakako i u svakodnevnom životu. American Express, Hertz, Accor grupa, Amazon, Uber, zatim Francuska Nacionalna Železnica SNCF, Burberry i Apple, samo su neki od komercijalnih partnera.

Flying Blue je besplatan program i funkcioniše vrlo jednostavno. Ukoliko letite kompanijama Air France, KLM ili nekom od partnerskih kompanija, ili kupujete kod određenih komercijalnih partnera, vi to beležite u aplikaciju i time stičete nagradne milje koje možete koristiti za dodatne pogodnosti na letu, ali i na zemlji, sve do besplatne avio-karte. Milje se mogu koristiti i za kupovinu održivog avio-goriva, ali i donirati nevladinim organizacijama, kao što su Crveni Krst, UNICEF, ili „Ocean Claeanup“. Samo u 2024. godini, članovi programa Flying Blue donirali su 450 miliona milja ovim humanitarnim organizacijama.

Nedavno je „Flying Blue“ proglašen „Najboljim programom za česte putnike na svetu“ od stranice Point.me koji na globalnom nivou ocenjuje i analizira programe lojanosti, kao i „Najboljim programom lojanosti u Evropi i Africi“ od strane organizacije Freddie Awards.

U sklopu obeležavanja dvadeset godina postojanja, u junu će biti pokrenuta posebna promocija u kojoj će srećni članovi iz deset zemalja imati priliku da ponovo posete destinacije iz mreže letova obe kompanije, navodi grupa Air France-KLM.