ITA Airways oživljava Alitalia brend kao deo komercijalne strategije
Oct 01, 2024
Italijanska ITA Airways je najavila planove za oživljavanje kultnog Alitalia brenda do kraja ove godine, koji uključuju i slogan „inspirisani Alitalijom“ na ključnim tačkama eksponencije ali i eventualnim šarama odnosno farbanjem nekih od aviona iz flote. Ovaj zanimljivi potez italijanske avio-kompanije ima za cilj da unapredi dugotrajno nasleđe nekadašnje kompanije Alitalia a da svakako, u isto vreme zadrži poseban identitet kompanije ITA Airways.
Najava o oživljavanju identiteta legendarnog italijanskog prevoznika usledila je nakon akvizicije kompanije od strane Lufthansa grupe i poklapa se sa nedavno objavljenim polugodišnjim finansijskim rezultatima za tekuću godinu, pri čemu je ITA prijavila prihod od 1,4 milijardi eura, što je povećanje od čak 300 miliona eura u odnosu na 2023. godinu sa EBITDA, odnosno sa dobiti bez kamate, poreza i deprecijacije od 62 miliona eura. ITA je takođe, da podsetimo, zabeležila i porast broja putnika u iznosu od 26% sa 8,3 miliona prevezenih tokom godine, i sa popunjenošću kabine od 79%., a takođe je najavljeno proširenje biznis salona u Milanu na aerodromu Linate koji je i severna kompanijska baza sa kapacitetom od 400 gostiju.