Naslovna Vesti Istorija

ITA Airways oživljava Alitalia brend kao deo komercijalne strategije

Opensky

Oct 01, 2024

Italijanska ITA Airways je najavila planove za oživljavanje kultnog Alitalia brenda do kraja ove godine, koji uključuju i slogan „inspirisani Alitalijom“ na ključnim tačkama eksponencije ali i eventualnim šarama odnosno farbanjem nekih od aviona iz flote. Ovaj zanimljivi potez italijanske avio-kompanije ima za cilj da unapredi dugotrajno nasleđe nekadašnje kompanije Alitalia a da svakako, u isto vreme zadrži poseban identitet kompanije ITA Airways.

Najava o oživljavanju identiteta legendarnog italijanskog prevoznika usledila je nakon akvizicije  kompanije od strane Lufthansa grupe i poklapa se sa nedavno objavljenim polugodišnjim finansijskim rezultatima za tekuću godinu, pri čemu je ITA prijavila prihod od 1,4 milijardi eura, što je povećanje od čak 300 miliona eura u odnosu na 2023. godinu sa EBITDA, odnosno sa dobiti bez kamate, poreza i deprecijacije od 62 miliona eura. ITA je takođe, da podsetimo, zabeležila i porast broja putnika u iznosu od 26% sa 8,3 miliona prevezenih tokom godine, i sa popunjenošću kabine od 79%., a takođe je najavljeno proširenje biznis salona u Milanu na aerodromu Linate koji je i severna kompanijska baza sa kapacitetom od 400 gostiju.